Język Angielski

23, 24, 25 czerwiec 2020

Kochane Dzieci!
W ostatnim tygodniu roku szkolnego proszę, abyście przekonali się jak wiele pamiętacie i zajrzeli do zeszytu ćwiczeń.
Proszę otwórzcie zeszyt ćwiczeń i uzupełnijcie zadania numer 1 i 2 - wklejanie tajemniczych obrazków na stronach od  80 do 84.
Życzę Wam miłej zabawy. Zeszyt ćwiczeń zachowajcie proszę do września.

Pozdrawiam
Aleksandra Stępień



10.06.2020

Szanowni Rodzice
Uprzejmie proszę, aby dzieci posłuchały nagrań CD4.2 oraz CD4.3

Kochane Dzieci!

Zapiszcie proszę temat
Topic: Bye-bye Bugs.

1.Otwórzcie podręcznik na stronie 75. Popatrzcie na obrazki w zadaniu nr 1 . Posłuchajcie proszę nagrania CD4.2. Waszym zadaniem jest znaleźć obrazki środków transportu wspomnianych w dialogach, wskażcie je i powiedzcie numer odpowiedniego obrazka. Odtwórzcie nagranie ponownie i powtórzcie zdania(odpowiedzi : 2,4,1,3)
1 Is there a plane? No, there isnt a plane. (pauza)
Its number 2.
2 Lets go by coach! Oh, dear. The coach is full. (pauza)
Its number 4.
3 Is there a boat? No, there isnt a boat. (pauza)
Its number 1.
4 Lets go by train! Oh, dear. The train is full. (pauza)
Its number 3.
2. Posłuchajcie piosenki Bye bye Bugs CD4.3.
3. Zadanie 4 w podręczniku. Postacie w różny sposób się żegnają. 1. Mr Beetle. 2.Sheep 3.Grasshopper and ant 4.Crocodile 5 Wild Wasps 6.Sam and Lia. Popatrzcie na dymki narysowane nad postaciami. Co mówi każda postać?
Otwórzcie proszę zeszyt ćwiczeń na stronie 73 i rozwiążcie zadanie 1 i 2.
Pozdrawiam
Aleksandra Stępień

Treść nagrania:
Bye-bye Bugs
Bye-bye Bugs, bye-bye Bugs for today. (dzieci machają
postaciom na kartach obrazkowych)
Bye-bye Bugs, youre great in every way! (dzieci wyrzucają
ręce do góry w geście radości)
Bye-bye, Colin and Lucy! (dzieci machają odpowiednim
postaciom na kartach obrazkowych)
We learn a lot with you. (dzieci udają, że czytają książkę)
You are clever and funny. (dzieci wskazują głowę
i uśmiechają się)
And we love you too! (dzieci kładą ręce na sercu)
Bye-bye Bugs, bye-bye Bugs for today. (jw.)
Bye-bye Bugs, youre great in every way! (jw.)
Bye-bye, Bella and Annie! (jw.)
We learn a lot with you. (jw.)
You are clever and funny. (jw.)
And we love you too! (jw.)
Bye-bye Bugs, bye-bye Bugs for today. (jw.)
Bye-bye Bugs, youre great in every way! (jw.)
Bye-bye, Danny and Gary! (jw.)
We learn a lot with you. (jw.)
You are clever and funny. (jw.)
And we love you too! (jw.)



09.06.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, aby dzieci posłuchały nagrania CD4.1

Kochane Dzieci!


Zapiszcie wyrazy w zeszycie:
Bike- rower
Plane- samolot
Boat- łódka
Train - pociąg
Coach- autokar
Dziś posłuchacie historyjkę
1. Otwórzcie podręcznik na stronie 74. Popatrzcie na obrazki. Posłuchajcie proszę nagrania CD4.1. Odtwórzcie nagranie i wskazujcie odpowiedni obrazek.
2. Otwórzcie proszę zeszyt ćwiczeń na stronie 72 i rozwiążcie zadanie 1 i 2.

Pozdrawiam
Aleksandra Stępień

Treść nagrania:
Obrazek 1.
Narrator: The Bugs are planning a holiday at the Bug
Nature Paradise.
Colin: Lets go by plane! Is there a plane?
Danny: No, there isnt a plane.
Lucy: Lets go by boat! Is there a boat?
Danny: No, there isnt a boat.
Obrazek 2.
Annie: Look! Theres a coach. Lets go by coach!
All excitedly: Great idea! Yes! Brilliant!
Danny: Oh, dear. The coach is full.
Gary: Look! Theres a train. Lets go by train!
All excitedly: Great idea! Yes! Brilliant!
Danny: Oh, dear. The train is full.
Obrazek 3.
Danny: What can we do?
Colin: Ive got an idea! Lets make a Bug bike!
Lucy: Yes!
Bella: Great idea, Colin!
Obrazek 4.
Narrator: The Bugs work very hard.
Gary: Phew!
Colin: Our Bug bike is nearly ready!
Lucy: Its great! I cant wait to ride it!
Bella: Me too!
Obrazek 5.
Colin: Come on, everyone! Off we go to the Bug Nature
Paradise!
Annie: Hurray!
Bella: This is brilliant! I love our Bug bike!
Danny: Well done, Colin!
Obrazek 6.
Colin: Oh, wow! This is amazing! I want to stay here
forever!
Bella and Annie: Oh, yes!
Lucy: Me too!
Danny: And I want to travel around the world!
Gary: Me too! Can I go with you, Danny?
Danny: Yes, of course, Gary. Goodbye Colin, goodbye
Lucy ...
Gary: Goodbye Bella, goodbye Annie ...
Colin, Bella, Lucy, Annie: Goodbye! Have a great time!
All: Goodbye!


04.06.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, aby dzieci zapisały temat w zeszycie, posłuchały nagrań. CD4.25, CD4.26, CD4.27

Kochani Uczniowie!

Zapiszcie temat lekcji i zadanie w zeszycie. Dziś poznamy dodatkowe słowa związane z chorobami.

Topic:  Feeling ill.

1.Zapiszcie zwroty w zeszycie.
Cold- zimno, przeziębienie
Cought- kaszel
Sore throat - ból gardła
Fever- gorączka
Cut- skaleczenie
Bruise- śiniak

2.Otwórzcie podręcznik na stronie 89. Popatrzcie na obrazki i wyrazy w zadaniu 1. Posłuchajcie proszę nagrania CD4.25. Wskażcie odpowiedni zwrot,wyraz i obrazek. Odtwórzcie nagranie ponownie i powtarzajcie zwroty z nagraniem.

3. Posłuchajcie proszę rymowanki rapu CD4.26. chętnych proszę, aby rapowali : )
4. Popatrzcie na obrazki w zadaniu 3. Posłuchajcie proszę nagrania CD4.27 Jakie dolegliwości mają dzieci? What health problems have they got?

5. Popatrzcie na obrazki w zadaniu 4. Waszym zadanie jest nazwać dolegliwości dzieci
Proszę uzupełnić zadania numer 1 i 2  w Zeszycie Ćwiczeń str.89

Treść nagrań:
4.26
Im looking at the pictures, (dzieci wskazują obrazki w książce) 

This is what I see: (dzieci robią nad oczami daszek z dłoni) Children with a fever, a cough, a sore throat, A cold, a bruise and a cut. (dzieci wskazują odpowiednie miejsca na obrazkach w książce lub na karcie obrazkowej) 
Oh dear me! (dzieci zakrywają usta ze zmartwienia)
4.27
1 Child 1: Are you alright? Child 2: No, Im not. Ive got a cold. Child 1: Poor you! Hope youre better soon.
2 Child 1: Are you alright? Child 2: No, Im not. Ive got a sore throat. Child 1: Poor you! Hope youre better soon.
3 Child 1: Are you alright? Child 2: No, Im not. Ive got a cough. Child 1: Poor you! Hope youre better soon.
4 Child 1: Are you alright? Child 2: No, Im not. Ive got a fever. Child 1: Poor you! Hope youre better soon.




03.06.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, aby dzieci zapisały temat w zeszycie, posłuchały nagrań. CD4.28, CD4.29, CD4.30

Kochani Uczniowie!

Zapiszcie temat lekcji i zadanie w zeszycie. Dziś poznamy kolejne potrawy.
Topic:  Ordering food. Zamawianie jedzenia.

1.Zapiszcie zwroty w zeszycie.

tomato soup- zupa pomidorowa
spaghetti- spagetti
chicken fingers- paluszki z kurczaka
pancakes- nalesniki
fish cakes- kotleciki rybne
omelette- omlet

2.Otwórzcie podręcznik na stronie 90. Popatrzcie na obrazki w zadaniu 1. Posłuchajcie proszę nagrania CD4.28. Wskażcie odpowiedni zwrot i obrazek. Odtwórzcie nagranie ponownie i powtarzajcie zwroty z nagraniem.

3. Posłuchajcie proszę rymowanki rapu CD4.29. chętnych proszę, aby rapowali : )
4. Popatrzcie na obrazki w zadaniu 3. Posłuchajcie proszę nagrania CD4.30 i połączcie właściwe obrazki dań z osobami.
5. Popatrzcie na obrazki w zadaniu 4. Waszym zadanie jest nazwać potraw, które zamówiły dzieci, wypowiadając zdanie:
I would like ............, please

Proszę uzupełnić zadania numer 1 i 2  w Zeszycie Ćwiczeń str.90

Treść nagrań:
4.29
Im looking at the pictures, (dzieci wskazują obrazki w książce) This is what I see: (dzieci robią nad oczami daszek z dłoni) tomato soup, chicken fingers pancakes, fish cakes and an omelette. (dzieci wskazują odpowiednie potrawy na obrazkach w książce lub na karcie obrazkowej) Yippee! (dzieci triumfalnie unoszą ręce w geście radości
4.30
1 Waitress: Are you ready to order? Child: Oh, yes. Id like an omelette, please. ... Waitress: Here you are. Enjoy your meal! Child: Thank you. 2 Waitress: Are you ready to order? Child: Oh, yes. Id like tomato soup, please. ... Waitress: Here you are. Enjoy your meal! Child: Thank you. 3 Waitress: Are you ready to order? Child: Oh, yes. Id like chicken fingers, please. ... Waitress: Here you are. Enjoy your meal! Child: Thank you. 4 Waitress: Are you ready to order? Child: Oh, yes. Id like fish cakes, please. ... Waitress: Here you are. Enjoy your meal! Child: Thank you.


02.06.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, aby dzieci zapisały temat w zeszycie, posłuchały nagrań. CD4.31, CD4.32, CD4.33

Kochani Uczniowie!

Zapiszcie temat lekcji i zadanie w zeszycie. Dziś poznamy kolejne czynności czasu wolnego.

Topic:  I am looking at the pictures. Patrzę na obrazki.

1.Zapiszcie zwroty w zeszycie.

watch a film- oglądać film
play cards- grać w karty
play a computer game- grać w grę
listen to music- słuchać muzyki
make a model- wykonać model
paint a picture- namalować obraz

2.Otwórzcie podręcznik na stronie 91. Popatrzcie na obrazki w zadaniu 1. Posłuchajcie proszę nagrania CD4.31. Wskażcie odpowiedni zwrot i obrazek. Odtwórzcie nagranie ponownie i powtarzajcie zwroty z nagraniem.

3. Posłuchajcie proszę rymowanki rapu CD4.32. chętni proszę aby rapowali : )
4. Popatrzcie na obrazki w zadaniu 3. Posłuchajcie proszę nagrania CD4.33 i wskażcie właściwy obrazek.
5. Popatrzcie na obrazki w zadaniu 4. Waszym zadanie jest przeczytać zwroty i dopasować do postaci na obrazku.

Proszę uzupełnić zadania numer 1 i 2  w Zeszycie Ćwiczeń str.91

Treść nagrań:
CD4.32
Im looking at the pictures, (dzieci wskazują obrazki w książce)
This is what I see: (dzieci robią nad oczami daszek z dłoni)
watch a film, paint a picture, play a computer game listen to music, make a model, play cards. (dzieci wskazują odpowiednie czynności na obrazkach w książce lub na karcie obrazkowej)
Yippee! (dzieci triumfalnie unoszą ręce w geście radości
CD4.33
1 Child 1: Im bored. Child 2: Me too. Lets watch a film.
Child 1: Great idea! 2 Child 1: Im bored. Child 2: Me too. Lets play a computer game.
Child 1: No, sorry. I dont want to.
3 Child 1: Im bored. Child 2: Me too. Lets make a model.
Child 1: Great idea! 4 Child 1: Im bored. Child 2: Me too. Lets paint a picture.
Child 1: No, sorry. I dont want to.



28.05.2020 

Szanowni Rodzice
Uprzejmie proszę, aby dzieci na dzisiejszej lekcji angielskiego
przypomniały sobie słowa z rozdziału 4.


Kochane Dzieci!
1. Dzisiaj proszę, abyście otworzyli zeszyt ćwiczeń  na stronie 83 i uzupełnili zadania 1 i 2. W ćwiczeniu 2 wklejcie tajemniczy obrazek, którego części, puzzle znajdziecie na rogach stron od 38 do 45.
Miłej zabawy!

pozdrawiam
Aleksandra Stępień


27.05.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, aby dzieci na dzisiejszej

 lekcji angielskiego
przypomniały sobie słowa z rozdziału 5, posłuchały poprzednich nagrań CD3.05 oraz CD3.19.


Kochane Dzieci!


1. Dzisiaj proszę, abyście otworzyli zeszyt ćwiczeń  na stronie 84 i uzupełnili zadania 1 i 2. 

W ćwiczeniu 2 wklejcie tajemniczy obrazek, którego części, puzzle znajdziecie na rogach stron od 51 do 57.

Miłej zabawy!

pozdrawiam
Aleksandra Stępień



26.05.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, aby dzieci zapisały temat w zeszycie i  zaśpiewały piosenkę I love you.

Kochani Uczniowie!
Zapiszcie temat lekcji i zdanie w zeszycie.

Topic: Mother/s day.

1. Z okazji dzisiejszego święta Dnia Matki proponuję, abyście zaśpiewali piosenkę. Chętni pewnie będą wykonywać laurkę. Gdy wręczacie laurkę można tak powiedzieć: (zapiszcie w zeszycie)

Happy Mother/s Day!Here is a card and drawing for you!


Miłego Dnia
Have a nice day!
Aleksandra Stępień



21.05.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, aby dzieci na dzisiejszej lekcji angielskiego
przypomniały sobie słowa z rozdziału 6, posłuchały poprzednich nagrań CD3.30 oraz CD3.44.

Kochane Dzieci!


1. Dzisiaj proszę, abyście otworzyli zeszyt ćwiczeń  na stronie 85 i uzupełnili zadania 1 i 2. W ćwiczeniu 2 wklejcie tajemniczy obrazek, którego części, puzzle znajdziecie na rogach stron od 60 do 67.
Miłej zabawy!

pozdrawiam
Aleksandra Stępień



20.05.2020

Szanowni Rodzice!

Uprzejmie proszę, aby dzieci zapisały temat w zeszycie, przypomniały sobie i zaśpiewały piosenkę CD3.55  

The taste of food.

Kochani Uczniowie!

Zapiszcie temat lekcji i zadanie w zeszycie.

Topic: A cake is sweet.


1.Ćwiczymy wyrazy poznane na poprzedniej lekcji. 

Waszym zadaniem jest  połączyć wyrazy w pary i zapisać je w zeszycie. 
Co jest słodkie, słone, gorzkie, kwaśne?

   A. sweet- słodki
B. salty- słony
 C. bitter- gorzki
  D. sour- kwaśny

1. orange-pomarańcza
2 chocolate- czekolada
3 pizza
4.olives- oliwki


2.Posłuchajcie proszę nagrania CD3.55. 

The tase of food (smak jedzenia)

3.Proszę uzupełnić zadania numer 1 i 2  w Zeszycie Ćwiczeń str.71. jeśli ktoś z Was jeszcze tego nie uzupełnił.

Treść nagrania:
CD3.55



The taste of food

The taste of food we eat (dzieci masują się po brzuchu)

Is sour, bitter, salty or sweet (dzieci kolejno krzywią się, odwracają buzię na bok, udają, że wysypują sól z solniczki i uśmiechają się)

A lemon is sour. Try and see. (dzieci pokazują kształt cytryny rękami)

A lemon is sour for you and me. (dzieci krzywią się)

Coffee is bitter. Try and see. (dzieci udają, że piją z filiżanki)

Coffee is bitter for you and me.

 (dzieci odwracają buzię  na bok)

A crisp is salty. Try and see. (dzieci udają, że wyciągają czipsy z paczki i zjadają)

A crisp is salty for you and me. (dzieci udają, że wysypują sól z solniczki)
Ice cream is sweet. Try and see. (dzieci udają, że jedzą loda)
Ice cream is sweet for you and me. (dzieci uśmiechają się)
The taste of food we eat (jw.)
Is sour, bitter, salty or sweet. (jw.)



19.05.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, aby dzieci zapisały temat w zeszycie i posłuchały nagrania CD3.55 i CD3.56

Kochani Uczniowie!


Dzisiaj nazwiemy cztery smaki po angielsku.
Temat lekcji zapiszcie proszę w zeszycie.

Topic: The taste of food.

Zapiszcie również nowe wyrazy:
sweet- słodki
salty- słony
bitter- gorzki
sour- kwaśny

1.Dzisiaj proszę, abyście otworzyli podręcznik na 73 stronie. Posłuchajcie proszę nagrania CD3.55. The tase of food (smak jedzenia)




2.Zadanie numer 2. Proszę, przyjrzyjcie się czterem obrazkom. Przeczytajcie podpisy pod nimi. Następnie posłuchajcie nagrania CD3.56. Lucy opowiada o różnych smakach. Zatrzymujcie nagranie po nazwach produktów i spróbujcie zgadnąć nazwę smaku.



3.Proszę uzupełnić zadania numer 1 i 2  w Zeszycie Ćwiczeń str.71.

Treść nagrań:
CD3.55
The taste of food
The taste of food we eat (dzieci masują się po brzuchu)
Is sour, bitter, salty or sweet (dzieci kolejno krzywią się, odwracają buzię na bok, udają, że wysypują sól z solniczki i uśmiechają się)
A lemon is sour. Try and see. (dzieci pokazują kształt cytryny rękami)
A lemon is sour for you and me. (dzieci krzywią się)
Coffee is bitter. Try and see. (dzieci udają, że piją z filiżanki)
Coffee is bitter for you and me. (dzieci odwracają buzię  na bok)
A crisp is salty. Try and see. (dzieci udają, że wyciągają czipsy z paczki i zjadają)
A crisp is salty for you and me. (dzieci udają, że wysypują sól z solniczki)
Ice cream is sweet. Try and see. (dzieci udają, że jedzą loda)
Ice cream is sweet for you and me. (dzieci uśmiechają się)
The taste of food we eat (jw.)
Is sour, bitter, salty or sweet. (jw.)

Nagranie CD3.56

Lucy: The taste of food we eat is different.

Some food, such as sugar, ice cream and biscuits, is ...  (pauza)

Danny: sweet! (Jedzenie, takie jak cukier, lody i ciastka, jest .....słodkie)

3 Lucy: Some food, such as salt, crisps and chips, is...  (pauza)

Annie: salty!

4  Lucy: Some food, such as coffee, black chocolate and olives, is ...  (pauza)

Bella: bitter!
5   Lucy: Some food, such as lemons, oranges and natural yogurt, is ...  (pauza)
Gary: sour!


14.05.2020

Kochane Dzieci!

Temat lekcji zapiszcie proszę w zeszycie.


Topic: My favourite song.
Moja ulubiona piosenka.


1. Dzisiaj proszę, abyście przypomnieli sobie piosenki

 z rozdziałów  5 i 6.
What songs do you know from Units 5 and 6?  

Jakie piosenki pamiętacie z rozdziałów: 
Whats on the menu today? (patrz zeszyt ćwiczeń s. 51.) 
The Wild Wasps ( s. 53.), 
Do you want to go to the funfair? ( s. 61.), 
The holiday surprise ( s. 63.). 

 Proszę wybierzcie piosenkę, którą chcecie zaśpiewać, 
którą najbardziej się wam podobała.
 Sing and act out the song. 
Zaśpiewajcie piosenkę i odegrajcie jej treść.

W zeszytach zapiszcie zdanie i tytuł piosenki. 

(Moją ulubioną piosenką jest.....)
My favourite song is ...

2.W zeszycie ćwiczeń rozwiąż zadanie 1,2,3.


Pozdrawiam
Aleksandra Stępień



13.05.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, 

aby dzieci zapisały temat w zeszycie
 i rozwiązały karę pracy ucznia. 
Odpowiedzi zapisujemy do zeszytu np.1c, 2b. 
Jeśli ktoś woli można kartę wydrukować 
i wkleić do zeszytu.

Kochani Uczniowie!

Temat lekcji zapiszcie proszę w zeszycie.


Topic: Do you want to go to the museum?
Czy chcesz iść do muzeum?


Dzisiaj proszę, abyście rozwiązali zadania z karty pracy.
Odpowiedzi wpiszcie proszę do zeszytu lub wklejcie wydrukowaną, uzupełnioną kartę do zeszytu.
Odpowiedzi w zeszycie można zapisać 

np. Ćw.1 :. 1c, 2b

Pozdrawiam
Aleksandra Stępień



12.05.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, aby dzieci zapisały temat w zeszycie

 i posłuchały nagrań CD3.53
(link wysłany na maila wczoraj)

Kochani Uczniowie!

Temat lekcji zapisz proszę w zeszycie.


Topic: Do you want to go to the zoo?
Czy chcesz iść do zoo?


1. Dzisiaj proszę, abyście otworzyli podręcznik na stronie 71.  
Przyjrzyjcie się zadaniu nr 2 w podręczniku. Posłuchajcie nagrania CD3.53. Popatrzcie na duży obrazek. Odnajdźcie  na ilustracji jak najwięcej przedmiotów, miejsc, postaci wypowiadających zdania.

2. Popatrzcie na zadanie numer 3 w podręczniku. Przeczytajcie wyrazy w kolorowych rameczkach, odnajdźcie te przedmioty, miejsca.  Siedem z nich jest na obrazku, jedna rzecz brakuje. Seven things are in the picture. One is not.
What is not in the picture? Czego nie ma?
What is missing? Czego brakuje? Dzieci odpowiadają: salad

3.Zadanie dla chętnych. Proszę uzupełnić zadania 

numer 1 i 2  w Zeszycie Ćwiczeń str. 67.

Treść nagrania CD3.53 :



1)  Do you want to go to the zoo? Yes, I do. 
2)  Whats the matter? Ive got a toothache. 
3)  Can I have some pasta, please? Yes, of course. 
     Here you are. 
4) Theres a cow on the farm. 
5) Do you want to go to the water park? No, I dont. 
6) I can see blue shorts. 
7) Im wearing a yellow T-shirt. 
8) Is there a baby in the garden? Yes, there is.
9) Whats the matter? Ive got a tummy ache. 
10) I eat pizza for lunch. 
11) Wheres my coat? Its here. 
12) Do you want to go to the funfair? Yes, I do.

Pozdrawiam
Aleksandra Stępień



07.05.2020

Szanowni Rodzice

Uprzejmie proszę, 
aby dzieci zapisały temat w zeszycie i posłuchały nagrania CD3.51

Kochani Uczniowie!

Temat lekcji zapisz proszę w zeszycie.
Topic: Do you want to go to the cinema? Czy chcesz iść do kina?

1.Dzisiaj proszę, abyście obejrzeli filmik. Powtarzamy słowa.

  


2.Proszę, przypomnijcie sobie historyjkę




3.Proszę otwórzcie podręcznik na stronie 70.  Przyjrzyjcie się zadaniu nr 3 w podręczniku. Popatrzcie na obrazki. Odtwórzcie nagranie CD3.51 . 
(Plik z nagraniem wysłany na skrzynkę mailową). 


Posłuchajcie trzech rozmów. Połączcie zdania z postaciami ukazanymi na obrazkach.



4.Zadanie dla chętnych, dla tych którzy maja możliwość rozwiązania. 
 Proszę uzupełnić zadania numer 1 i 2  w Zeszycie Ćwiczeń str. 67.


Pozdrawiam
Aleksandra Stępień



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz