sobota, 28 marca 2020

Tak napisaliście w komentarzach

Dzień dobry,

Cieszę się, że tak chętnie tutaj piszecie, to dla mnie ważna informacja, że lubicie to miejsce :)

Chciałam, abyście przeczytali co ostatnio napisały
 Wasze koleżanki i Wasi koledzy. 

Co robiliście w poprzedni weekend?

Dzień dobry tu Maks. Ja przez weekend rysowałem
 i czytałem(dokończyłem lekturę:Afryka Kazika). Pozdrawiam

Ja w weekend budowałam z klocków. Pozdrawiam Róża

Dzień dobry. Ja upiekłam szarlotkę z mamą, sama zagniotłam  ciasto. Z tatą urządzilismy wyścigi autkami elektrycznymi i zrobiliśmy z tego filmik :-) oprócz tego czytam książkę babcię rabuś Pozdrawiam Magda

Dzień dobry. Ja w weekend oglądałem z siostrą i rodzicami film "Władca pierścieni" wersję rozszerzoną i czytałem książkę "Opowieści dla chłopców którzy chcą być wyjątkowi". Tata w mojej części pokoju zbudował mi bazę z kartonów. W ciągu dnia czytam tam książki i rysuję, a w nocy tam śpię.
Pozdrawiam. Paweł.


Dzień dobry.Ja przez weekend rysowałem biedronkę,grałem w uno i budowałem z klocków.
Pozdrawiam Tomcio🤗


Dzień Dobry, ja w weekend dużo rysowałem i bawiłem się klockami. Robiłem też potworki z papieru toaletowego.
Pozdrawiam Kuba Si


Dzień dobry. Ja w weekend pomogłem mamie i siostrze w porządkach domowych, potem bawiłem się klockami lego, rozmawiałem przez telefon z Kubą, a w niedzielę grałem z tatą w golfa na xboxie.
Pozdrawiam Przemek Parol


dzień dobry.ja w sobotę grałam z tatą i z bratem w grę planszową a w niedzielę grałam z mamą, tatą i z bratem też w grę planszową ale inną. pozdrawiam Zuzia.

Dzień dobry,
w weekend bawiłem się żołnierzykami z Sebastianem i układaliśmy budynki z klocków LEGO
Olivier


Witam Pani Irenko
W weekend czytałam Krawczyka,grałem z bratem i tatą w monopol i sprzątałam swój pokój.
Pozdrawiam
Julka


W weekend byłam na spacerze. Pozdrawiam Ola.

Dzień dobry! Ja w weekend grałem z Przemkiem i wychodziłem z psem :)
POZDROWIONKA
~KUBA.K~


A ja grałem z tatą w gry komputerowe i sprzątałem swój pokój.
Pozdrawiam Kubuś So... .


Odrabiałem zaległe lekcje. Igor.



   Wasze pozdrowienia 

Pozdrawiam całą klasę i naszą Panią  Róża.

Cześć.  Chciałabym się pobawić w szkole oczywiście na przerwie z dziewczynami ale koronawirus tego nie ułatwia chce żeby jak najszybciej to minęło.     Pozdrawiam was Magda
Cześć Wszystkim, mam nadzieje że jesteście zdrowi. Mam nadzieję że nie długo się zobaczymy! Pozdrawiam wszystkich a Panią mocno ściskam. Zosia :)

Serdecznie pozdrawiam Panią Irenkę oraz całą moją klasę. Chciałabym wrócić już do szkoły i Was zobaczyć.
Julka


Dzień dobry. Paweł masz dziś urodziny, mieliśmy się spotkać w krainie klocków ale wirus covid-19 na to nie pozwolił. Życzę ci dużo zdrowia, radości i życzę wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam panią Irenkę oraz panią Grażynę .Pozdrawiam też wszystkie koleżanki i kolegów. Do zobaczenia w szkole.
Max


Pozdrawiam wszystkich i oczywiście panią. Mam nadzieję, że szybko się zobaczymy. Nina

POZDRAWIAM WSZYSTKICH Z KLASY 2A:] WOJTEK

Dzień dobry. Pozdrawiam ciepło całą klasę. Wolałbym uczyć się w szkole z wami, ale wiem, że na razie jest to niemożliwe.
 Życzę wszystkim dużo zdrowia i do szybkiego zobaczenia.
Tomek


POZDRAWIAM WSZYSTKICH Z 2A I PANIE NAUCZYCIELKI ŻYCZĘ WSZYSTKIM ZDROWIA I ❤
~Kuba.k


Pozdrawiam WAS wszystkich!!! Ja tez nie umiem doczekać się spotkania i wspólnej zabawy z WAMI.
Pani Ireno, dziękuję za te wszystkie zadania i też Panią pozdrawiam. Max! Dzięki za życzenia. Trzymajcie się zdrowo. Paweł


dzień dobry chciałam pozdrowić panią Irenke i panią Grażynkę i całą klasę.
pozdrawiam Zuzia.


Pozdrawiam wszystkich z klasy 2a Kubuś So... .

Pozdrawiam serdecznie całą klasę i wszystkich nauczycieli Ola.

Cześć, tu Olivier. mam nadzieję, że dobrze Wam w domach :)
Pozdrawiam Panią Irenkę i całą klasę.
Olivier


Cześć tu Piotrek. Pozdrawiam wszystkich. Mam nadzieję, że niedługo się zobaczymy.

                    Dzień dobry tu Antek, pozdrawiam całą klasę i panie wychowawczynie.

Dzień dobry,
pozdrawiam wszystkie koleżanki i wszystkich kolegów oraz 

Panią Irenkę i Panią Grażynę.

Chciałbym się z Wami już zobaczyć. Pozdrawiam Przemek 


Tak napisała do Was Pani Grażynka: 


 Dzień dobry wspaniałej 2a !!! Przyglądam się cały tydzień i nie mogę wyjść z zachwytu jak pięknie pracujecie !!!
Jestem pewna , że i w tym tygodniu bez problemu i z wielką radością siądziecie do zadań i nauczycie się wielu ciekawych rzeczy. Pozdrawiam Was gorąco. Uśmiechajcie się dużo !!! Pozdrawiam Was🤗😘🤩
Pani Grażyna  

Mamy też 'fana' naszego bloga - Tomcia, który tak do Was napisał:

Polecam ciekawy filmik o Międzynarodowe Stacji Kosmicznej.
https://www.youtube.com/watch?v=SGP6Y0Pnhe4

Tomek

Jesteście wspaniali! 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz