Witam Was wszystkich ciepło w piątek.
Cieszę się, że tak licznie wczoraj odpowiedzieliście
w komentarzu na dwa zadania.
Czekam na resztę odpowiedzi.
Podsumowanie zagadek z trójkątami zrobię w poniedziałek,
ale wczoraj okazało się, że w tym zadaniu poniżej jest 8 trójkątów,
nie 6 jak wpisałam :)
Bystre oko Igora wypatrzyło 8 trójkątów!!!
Gratulacje! Spróbujcie odszukać te trójkąty :)
👍
Trójkąty, a właściwie trójkąt również można zobaczyć u Oli :)
Uszyta, wypchana poduszka w kształcie trójkąta - SUPER!
ale wczoraj okazało się, że w tym zadaniu poniżej jest 8 trójkątów,
nie 6 jak wpisałam :)
Bystre oko Igora wypatrzyło 8 trójkątów!!!
Gratulacje! Spróbujcie odszukać te trójkąty :)
👍
Trójkąty, a właściwie trójkąt również można zobaczyć u Oli :)
Uszyta, wypchana poduszka w kształcie trójkąta - SUPER!
Wiem, że niektórzy z Was tęsknią za rówieśnikami,
za wspólną zabawą. Czasami jest trudno wytrzymać w domu, samemu, ale musimy to przeczekać, uzbroić się w cierpliwość.
Wykorzystajcie ten czas na rozwijanie zainteresowań,
utrwalajcie w zabawie to co już potraficie, znacie.
A przede wszystkim chętniej pomagajcie rodzicom w domu.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten film.
za wspólną zabawą. Czasami jest trudno wytrzymać w domu, samemu, ale musimy to przeczekać, uzbroić się w cierpliwość.
Wykorzystajcie ten czas na rozwijanie zainteresowań,
utrwalajcie w zabawie to co już potraficie, znacie.
A przede wszystkim chętniej pomagajcie rodzicom w domu.
Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten film.
💗
Czas na nasze dzisiejsze lekcje.
Przygotuj podręcznik z edukacji polonistycznej, ćwiczenia i piórnik.
Otwórz podręcznik na stronie 52-53.
Czy znasz zabawy przedstawione na ilustracji?
Odszukaj na ilustracji grę w:
gumę,
klasy,
kapsle,
zbijaka.
Czy znasz zasady tych gier? Jeśli nie to zapytaj rodziców lub odszukaj informacje w internecie.
Przeczytaj głośno teraz wiersz.
Odpowiedz na pytania:
Co chłopiec z wiersza sądził o dzieciństwie dziadka?
Czy chłopiec zmienił zdanie?
Otwórz zeszyt ćwiczeń na stronie 47, przy pomocy podręcznika wykonaj zadanie 1,2
Przypomnij sobie to co wiemy o rzeczownikach i czasownikach
Wróć do ćwiczeń i wykonaj zadanie 3 ze strony 47.
Dla chętnych do wykonania zadanie 4 ze strony 48.
Teraz przeczytaj poniższe wyrazy, zastanów się do jakiej grupy rzeczowników lub czasowników je zaliczysz, czy są w liczbie pojedynczej czy mnogiej.
Zaraz będziesz wpisywać je do zeszytu.
Otwórz zeszyt wpisz temat, a następnie na
zielono zapisz rzeczowniki w liczbie pojedynczej,
niebiesko zapisz rzeczowniki w liczbie mnogiej,
pomarańczowo zapisz czasowniki w liczbie pojedynczej,
fioletowo zapisz czasowniki w liczbie mnogiej.
Postaraj się ładnie, czytelnie zapisać wyrazy.
Jak zrobisz zadanie poproś kogoś dorosłego o zrobienie zdjęcia gotowego zadania (z zeszytu) i wysłania na maila klasowego.
Pamiętacie o tym konkursie?
Kto chętny może do dzisiaj wysyłać zdjęcie swojej pracy
na adres
sobczyk-zbieranska.monia@sp18.chorzow.pl
Za dzisiejszą ciężką pracę, czas na krótką rozrywkę, oczywiście za zgodą rodziców.
Pomnóż liczby i zakręć spinnerami :)
Życzę udanego wypoczynku w czasie weekendu.
🌞
Czas na nasze dzisiejsze lekcje.
Przygotuj podręcznik z edukacji polonistycznej, ćwiczenia i piórnik.
Otwórz podręcznik na stronie 52-53.
Czy znasz zabawy przedstawione na ilustracji?
Odszukaj na ilustracji grę w:
gumę,
klasy,
kapsle,
zbijaka.
Czy znasz zasady tych gier? Jeśli nie to zapytaj rodziców lub odszukaj informacje w internecie.
Przeczytaj głośno teraz wiersz.
Odpowiedz na pytania:
Co chłopiec z wiersza sądził o dzieciństwie dziadka?
Czy chłopiec zmienił zdanie?
Otwórz zeszyt ćwiczeń na stronie 47, przy pomocy podręcznika wykonaj zadanie 1,2
Przypomnij sobie to co wiemy o rzeczownikach i czasownikach
Wróć do ćwiczeń i wykonaj zadanie 3 ze strony 47.
Dla chętnych do wykonania zadanie 4 ze strony 48.
Teraz przeczytaj poniższe wyrazy, zastanów się do jakiej grupy rzeczowników lub czasowników je zaliczysz, czy są w liczbie pojedynczej czy mnogiej.
Zaraz będziesz wpisywać je do zeszytu.
Otwórz zeszyt wpisz temat, a następnie na
zielono zapisz rzeczowniki w liczbie pojedynczej,
niebiesko zapisz rzeczowniki w liczbie mnogiej,
pomarańczowo zapisz czasowniki w liczbie pojedynczej,
fioletowo zapisz czasowniki w liczbie mnogiej.
Postaraj się ładnie, czytelnie zapisać wyrazy.
Jak zrobisz zadanie poproś kogoś dorosłego o zrobienie zdjęcia gotowego zadania (z zeszytu) i wysłania na maila klasowego.
Pamiętacie o tym konkursie?
Kto chętny może do dzisiaj wysyłać zdjęcie swojej pracy
na adres
sobczyk-zbieranska.monia@sp18.chorzow.pl
Za dzisiejszą ciężką pracę, czas na krótką rozrywkę, oczywiście za zgodą rodziców.
Pomnóż liczby i zakręć spinnerami :)
Życzę udanego wypoczynku w czasie weekendu.
🌞
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz