poniedziałek, 18 maja 2020

Poniedziałek, 18.05.2020

Witam Was w poniedziałkowy ranek,
z pewnością każdy z Was wyspał się i zjadł śniadanie.

Zanim przejdziemy do tematu dzisiejszych zajęć, 
chciałam uzyskać informację:

kto z Was wziął udział lub bierze udział w kursie Scratch? 
Proszę o zostawienie komentarza pod postem, chciałam się o coś zapytać :)


Kolejna informacja - na stronie "Dzieci piszą..."
mamy następną wypowiedź, a właściwie opowiadanie - koniecznie przeczytajcie.

Czas na lekcję. 
Przygotuj zeszyt do edukacji polonistycznej i piórnik.
Poznaliśmy już zasady pisowni "rz, ż, ó, u".
Teraz nadszedł czas na ch. 
Zapoznaj się z zasadami pisowni 'ch', które są poniżej.


Teraz wyciągnij zeszyt i przepisz to co przygotowałam.

Przeczytaj zdania, odgadnij brakujące wyrazy (z ch)
 i przepisz całe zdania do zeszytu.


Nadszedł czas na przerwę. Napij się wody lub innego napoju, odpocznij od monitora.
Zamknij oczy, zrób kilka głębokich oddechów. 
Zapraszam do wspólnej gimnastyki - ruch zawsze wskazany.



Kolejna lekcja to matematyka, dzisiaj powtórka
 z tabliczki mnożenia i dzielenia :)
Proszę otwórz ćwiczenia z edukacji matematycznej 
na stronie 16 wykonaj zadania 1,2, a następnie na stronie 17 zadania 1 (uwaga! zapisz działania w postaci mnożenia), oraz 2,3,4.

I na koniec :)

Przygotuj kartkę w kratkę lub otwórz zeszyt, ołówkiem, czarną kredką lub cienkopisem spróbuj narysować kilka rysunków z poniższych wzorów. 
Jeśli będziesz rysować to pamiętaj, aby ołówek był dobrze zatemperowany. Rysuj cienkie linie. 
Na koniec możesz pokolorować. Staraj się trzymać linii w zeszycie (więcej przykładów tutaj) .

coś dla chłopców

coś dla dziewczynek 

Dzisiaj zapraszam na stronę Muzyki i Religii.

A po godz. 17.00 zrobię podsumowanie zadań z trójkątami.

4 komentarze:

  1. Dzień dobry. Ja biorę udział w konkursie scratch. Pozdrawiam Maks

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry.Ja zacząłem kurs scratcha.Pozdrawiam.Tomek☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry.Ja nie chodzę na kurs. Pozdrawiam Antek

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry. Ja biorę udział w kursie scratch. Pozdrawiam Przemek

    OdpowiedzUsuń